February 10, 2012

beLum maSanYa....

assalamu'alaikum.... :)

ape yg blum msenye....heheh....blum msenye utk aku hdup ngn dia....sape dia...ehem....azwan... :D

akhr akhr nie mmg kitorg agk xok...sntiasa dingin...yg aku pasan sjak kitorg jmp...dia mcm dh berubh...tp kt sini bknla nk bkak pekung di dada....bkn nk aibkn sesape....just nk brkngsi...yg aku thu...dia mmg yg trbaik utk aku....

dia bgthu aku npe dia berubh...mle mle dgr jwpn dia..mmg agk sedih...skit sgt ati nie...tp better dia jujr dr trus wat aku skit ati kn...jwpn dia....npe dia berubh...jrng cntct aku...sbb dia 'boring'.... :))

mle mle mmg aku agk xleh trme...tp dia ckp dia akn tetp sygkn aku n tetp akn contct aku dlm seari....xdela smpai xcntct lnsg....aku tny dia...kwn kwn dia thu x ape dia wat...dia kate kwn kwn di thu...n de sorg kwn dia ckp...dia adelah idola kpd kwn dia sndri...npe....??

ok...jujrla aku ckp...klu aku tgk org yg de kapel...skit skit dia lebhkn kapel dia...asyk brkepit...asyk msej...lme lme org yg tgk pn akn meluat...tue aku...xthula org len...tiap org de pndpt msing msing kn...n tue la yg dia wat sbnrnye...kwn dia ckp ngn dia...dia xmnunjuk pn yg dia ade mkwe...wlpn kwn kwn dia dh mmg thu dia mmg ade aku...tp dia xmnunjuk...dia x asyk asyk aku...n kwn dia kate aku hormt dia...ape dia wat,aku xbnth....aku follow je..sbb aku thu...dia sndri ade reason klu dia wat sumthing tue...n kwn dia ade gak ckp ngn dia....'klu ko tngglkn awek ko,ko bodoh kerol'.... :))

skrg aku thu...niat dia...xnk kitorg sntiasa contct...xnk slalu on call xnk slalu msej...yg pntg,klu de pape...bgthu...ble dia ckp cmtu n aku fkir blek...mmg tue yg pnh aku arpkn dlu...aku xnk slalu berhubng ngn dia...atau sng kate...bersdrhna dlm berhbng....itu yg lg bek kn.... :))

aku thu...akn de ati yg trse ble dh jrng contct...ye,mmg ati aku...tp xpela...itu cre dia..n cre dia xslah...sgt sgt xslah...aku ckp ngn dia...bia la kitorg sedih skrg n bhgia nt ble brsme insyaALLAH....biala kitorg jrng contct....yg pntg dia tetp dgr khabr aku...aku dgr khabr dia....

ble di fkir fkir blek...lg elok aku abskn mse ngn fmily n kwn kwn lebh dr aku abskn mse ngn dia....aku pmpn...ble dh kwen...fmily aku akn lpaskn aku ikt suami (insyaALLAH dia)...n time tue idp aku utk dia...mse trikt utk suami je....so,smntre xkwen lg nie.......gneknla mse sbeknye dgn insn yg trsyg...:))
aku pn xarp utk dia jge mkn minum n kesihtn aku...sbb aku still ade kwn n yg pntg ade fmily yg akn jge aku...mse utk dia jge aku...lum smpai...aku prcyekn dia...dia xprlukn latihn utk jge aku...dia jauh...aku xnk mnyushkn dia n aku xkish kitorg jauh cmni...sbb aku thu,ati kitorg tetp dkt...

hahha...ok,dh byk merepek.....insyaALLAH...ade jdoh aku ngn dia...adelah....kitorg cbe sebeknye utk jge hbgn nie...walau ape pn....aku thu...dia tetp akn care psal aku...tue aku ykin.... :)

mohd khairul azwan.....saya percayakan awak.... <3


'ya ALLAH,andai aku dijadikan daripada tulang rusuk kirinya,ENGKAU panjangkanlah jodoh kami hingga ke Firdausi'

No comments: