February 10, 2014

Selamat Tinggal.

Assalamualaikum.
9 Rabiul Akhir 1435H.

Not feeling well. Tetbe je. Mula dgn sakit tekak, bersin, batuk, skit kple. Tghri smlm aku rasa aku byk abskan masa dgn tdo. Sbb kepala sakit sgt. Tak tahan. N sebab tue aku bole nk wassup dia n gtau dia. Tp, respon dia? Sedih. No respon. Mimie mimie. Siapa kau. Buat pe dia nk kesian kt kau.

Maghrib smlm, aku buat kputusan utk gtau dia. Utk ptuskn kt dia. Aku thu, dia dh tkde prsaan kt aku lnsg. Langsung. Dia tak de lnsg nk cri aku. Tk peduli lnsg dgn aku. Ape tndenye? Dia bole ilng aku. Aku tahu. Dia bole. Dia dh tak perlukan aku.

Knp dia tak nk terus trg? Knp dia biakn aku mcm tue je? Aku tkde idea. Aku tak thu.

Mlm td, aku thu dia dh bce semuanya. Dia bce msej aku. Paling mngecewakan aku? Dia masih jugak buat tak thu. Tkde pape respon dr dia. Tkde pape jwpn dr dia.

Ya Allah, berat. Knp aku terlalu sygkn dia. Smpai aku tak bole nk ilng dia. Lg lg dgn cre mcm nie. Dh nmpk mcm aku yg syok sendiri. Dia sikit pun tak heran, tp aku nk lebih lebih. Aku tak pnh sngke smpai jd cmni. Putus. Akhirnya. N kali nie tkde lg ape ape kate dr dia.

Betul ke aku dah keilngan dia sekarang nie? Allah. T.T

No comments: