February 9, 2014

No Tittle.

Assalamu'alaikum.
8 Rabiul Akhir 1435H.

Hye blog! Jumpa lagi kita hari nie. Pelik kan? Selalu kemain payah nk update. Tp, sekarang nie kalau rasa nk luah sumthing je msti trus bukak blog. Aku selesa luah kt sini dr luah kt org. Luah kat blog takde respon, aku msih bole trme sbb blog mmg tak bole nk bg respon. Luah kt org, org tak respon, tue lebih mnyakitkan. Sbb dia bole respon, tp tak nk respon. Kpd Dia, aku sntiasa mohon diberi kekuatan. Kekuatan fizikal dan mental. Kekuatan luaran dan dalaman.

Mimie, ini hidup.
Mana ada hidup yang tkde masalah.
Mana ada hidup yang sentiasa happy.

Ntahla. Aku mcm dh redha. Sbnrnya, bnd nie unexpected. Aku pun tak sangke bnd cmni akn btul btul jd. Mlm nie dh msuk dua mlm. Still. Senyp dr kedua belah pihak. Tipu tak tggu. Tpu tak arap. Tp, ape yg kte bole buat? Mulakan? Maaf. Mungkin tak kali nie. Aku tak sangke sbnrnya aku sekuat nie. 4 tahun sentiasa msej. Tak msej akn call. At least sekali seari. Alaaa, baru dua malam. Lum semnggu, lum sebulan, lum bertahun. Confirm. Akan ada yg ckp cmtu.

Takde khabar dr kedua belah pihak. Msing msing snyp. Msing msing tak mngalah.

Tak thu knp, tp kli nie aku dh tak bole mngalah. Aku tak nk. Aku thu aku tak salah. Aku thu ape aku buat. Kalau sikit pn kata maaf tak kua dr mlut dia, tak kua dr ati dia yg ikhlas, ini akn berterusan. Smpai bila? Just wait n see. Nk trus jgk dgn ego dia? Buatlaaaa.

Ati aku seolah memujuk.
'Mimie, dia akn tngglkan kau. Bersedialah.'

Hati, semoga terus kuat. Aku thu aku kuat. Kalau dia bole, knp tak aku?

No comments: