May 21, 2014

Tahniah Adik Irahhh :)

Assalamualaikum.
21 Rejab 1435H.

Alhamdulillah. Semuanya dipermudahkannn. Perjalanan kami pun lancar.

Isnin [190514] hari tue, Adik Ira konvo. Aku, Mak, Ayah n Kak Along pergi ke Perak. Kak Ayin n Adik Akim sekolah. Kesian diorg tak dpt ikut.

Malas nk bebel. Nahhh. Gambar.

Kami :)

Adik Ira and her friends :)

Next year inshaaALLAH turn aku pulak. Mudah mudahan on time.
Sebenarnya hati nie rasa jeles sgt tgk org yg pkai selendang pink tue. Ntahlaaaa. Aku tak mampu nk cmtu. Usaha banyak mana pun, mmg itu je takat aku.
Tgk org yg dapat kelas pertamaaaaaaa, aku rasa macam. Ntahla. Bole ke nk dptkn utk sem akhir nie. Agk byk jgk aku kne naikkn. Huuuuu. 

InshaaALLAH ada usaha mesti ada hasil.

Tahniah juga pada roomate ku yg comel lote.
Nurfatihah Shafiqa. Tahniahhhhh. Good luck untuk master nie pulak.
Dia nie rajin gila kot. Dok sebilik dgn dia, mmg kerja dia study jeeee. Mmg layakla dia sambung master. Huhuhu. Tahniah Pika sayang. :)



No comments: