January 23, 2014

Cuti Semester!

Assalamu'alaikum.
21 Rabiul Awal 1435H.

Hye! Saya kembali. Haha. Ngarut la aku nie. Kjap kejap ade. Kejap kejap hilang. Sebenrnya mlas nk taip. Sebb tue tak update. Pdhal ade je bnd nk update.

So, now aku tgh cuti semester. Ari nie gnap seminggu aku abs exam. Alhamdulillah, aku rasa Allah dah tlg aku byk sgt time exam. Aku dipermudahkan. Sekrang nie, aku arapkan result yg cemerlang. InshaAllah. Mudah mudahan ada hasil yang mampu gembirakan aku n mak ayah.

So, ape aku buat cuti nie? Before this keje aku kmas rumah n membce je. Tp, ari nie bermula keje aku iaitu tolong mak dekt blkg. Aku tak kish bpe byk mak nk byr aku. Aku tmre je. Lgpun, aku keje ikut ske ati aku je. Nk keje, aku keje. Kalau tak, dok umh je.

Btw, tgh cuba untuk abiskan novel Anthem secepatnyee.

Ok bye. Haha.

No comments: