May 31, 2012

saLam taKziaH....

assalamu'alaikum....

smlm 30mei...maybe akn jd tarikh yg sgt phit utk kwn aku....kwn time sek men...n trus smpai ke melaka....
harith.....kwn laki aku yg agk bek ngn aku....yg aku rse byk gak dgr cte n mslh aku dlu..dlulaaa...skrg x dh...even pnh agk rpt ngn dia...xpnh hang out...xpnh bork kt fon...msej pn dlu je....even kt melaka pn xpnh jmp dia...mkn sesme ke...
ok..dh lari topik...actually,ayh harith meniggal semlm...aku xthu cte sbr cmne...yg aku dpt thu..diorg stu fmily otw blek selngor dr kampung diorg kt kelntan....then diorg brhnti kt petrol pam...xthula watpe sbnrnye brhnti...then,tbe tbe mnggal...agk mngejutla....aku dgr pn cm xsngke sbnrnye...aku xknl sgt ngn arwah...tp pnh gak jmp...time rye umh harith dlu...ayh dia ramah,sporting...ngn harith pn dh mcm kwn aku tgk...

harith...semoga kau kuat...kau kene kuat....kau ketua keluarga sekarang....tnggungjawab kau besr....jgelah mak n adk adk kau elok elok...jgn kcwekn diorg...diorg prlukn kau...insyaALLAH kau boleh...jdkan sgle kata kata n nshat arwah sebgai semngat untk truskn hdup....kwn kwn akn de ngn ko insyaALLAH...ALLAH sygkn arwah...dr DIA kte dtg kpd DIA la kte kmbli...insyaALLAH smga roh arwah dicucuri rahmat....kite yg msih brnfas truskn hdup...kau dh nk final...do ur best...jgn jdkn dgaan nie pnghlng utk kau brjye...wat yg trbaik utk arwah...alfatihah~

ini harith n mak n arwah ayh dia time konvo ari tue....
xsmmpai sebuln pn lg...

No comments: