November 16, 2011

seLamaT pEnganTin baRu.....

assalamu'alaikum....

ye...agk lme aku x update...sbb...aku busy sgt ari tue ngn kndri kwen mkcik aku *adk bngsu ayh*....aku rse dlm 3 ari 3 mlm gak aku busy...pnt...jgn ckpla kn...huhu.....strt ari jmaat aku g umh nenk aku....pas asar tue...mkcik aku nikah...cop cop...ayh aku yg nikhkn...*ayah...nt mimie kwen,ayh nikhkn jgk tau* :))

aku n mak tgh ptong labu... :)


kami berebut nk pgng dak nie.... :D

nikah....


nie dia mkcik n pkcik bru aku.....
sijih junjung buatn aku, along n adik ira... :)

majlis besr.....
tgh tue...pngapit..hehe...kakak along.....

kakak ayin n adik irah....

ehemmmm...berangan... :D

ok...sekian je cte aku.....tp byk gmbr xletk....huhu...time majlis...aku phtographer...tp utk dri sndri...haha...gmbr aku amik xckup lawa utk dipamerkn... :))

gmbr hntrn pn aku xmsukkn sbb......aku amik xcntik..hehe..smpn tuk dri sndri jer.... ^^,


No comments: